Operator de date cu caracter personal numarul 2895
UNITATE ACREDITATÄ‚ ÎN CICLUL II CU UN PROCENT DE 89,03 %
Categoria IV de acreditare NU se referă la serviciile medicale acordate pacienților ci la faptul că "nevoile de conformare la ASF depășesc posibilitățile imediate ale autorității tutelare pentru satisfacerea acestora
1. Codul etic/deontologic/de conduita
​
2. Lista cuprinzând cadourile primite, portivit legii 251/2004 si destinatia acestora
-
2021 - nu a fost cazul
-
2022 - nu a fost cazul
-
2023 – nu a fost cazul
3. Mecanismul de raportare a încalcarilor legii.
-
Link catre Legea 361 din 16 decembrie 2022 privind protectia avertizorilor în interes public
​
4. Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
-
Link catre Hotararea nr.1269 din 17 decebrie 2021 – privind aprobarea
-
Strategiei nationale anticoruptie 2021 – 2025 si a documentelor aferente acesteia
-
Declaratie privind asumarea agendei de integritate organzationala si coordonatele Strategiei nationale anticoruptie 2021 – 2025
5. Planul de integritate al institutiei
6. Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA, cat si in planul de integritate ce revin in sarcina fiecarei institutii
7. Situația incidentelor de integritate, precum si o prezentare succinta a masurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului.
-
2021 - nu a fost cazul
-
2022 - nu a fost cazul
-
2023 - nu a fost cazul
8. Studii/ cercetari/ghiduri/materiale informative relevante​